Thursday, 29 September 2011

..

aku inginkan dirimu..
datang, dan temui aku..

Sunday, 11 September 2011

rahsia...

abg member nk kenal serius...
biar btol..
hati ni terus nak kata ye jer..
tpi malu..
hahaha..
nanti dikata gatal pulak..
tpi nak.... huhuhu...

Tuesday, 26 July 2011

kembali pulang..

lama rasa x melayan rasa dalam blog ni kan..
hrmm.. semenjak 2 menjak ni..
tenang sungguh...
teramat tenang..
mungkin itulah hikmahnya berada di bulan syaaban ni..


kurang dari seminggu lagi nak berpuasa..
alhamdulillah x de puasa yg x berbayar lagi..


x sabar tunggu ramadhan..
bulan yang penuh dengan rahmat..
rindu rasanya dengan ramadhan..


mcm2 nk buat dlm bulan tu..
semoga Allah beri petunjuk pada kita semua...


kepada yang sudah tiada di dunia ini..
Rasullullah Sallahualaihiwasaalam.. ahli2 keluarganya, sahabat2 baginda...atok, wan, encik, ayah ngah,p.uda, syukri, nenek, ke dua-dua tok su, kedua-dua tok nyah, tok abah, tok encik, mak alang...dan yang lain2..
al fatihah
semoga roh mereka dirahmati...

Monday, 4 July 2011

^_^

report~~~
da stabil..
fokuS on my work jer.. huhuhu..
banyak nye keje...

Sunday, 3 July 2011

tolonnnggggg!!!!!

x sukanya perasaan nih..
nape sedey sangat ni...
nak fokus kat keje.. 
hati!!! bersemangat!!!
perasaan tolong yer...
air mata.. kalo nak keluar, keluar lah abis.. 
biar lega perasaan dan hati...

perasaan, jangan dilukai hati ini...

nyahlah kau perasaan...
jangan jadi perasan..
dia bukan milikmu..
dia milik org lain...


nyah kau perasaan...
pergi jauh-jauh..
jangan diseksa hati ini...

perasaan tolonglah jaga hati..
hati takut tuk meneruskannya lagi..
hati tak nak kecewa dek perasaan....


tolonglah..
dia bukan milikku....
dia milik orang...
jangan dicambahkan apa yang sudah ada di hati ye perasan...

Monday, 27 June 2011

x ingin sendiri!!!

Bosan aku dengan penat.....

dan enyah saja kau pekat.....

seperti berjelaga jika ku sendiri...